Bij Poco Loco bieden we klanten van overal ter wereld een ruim gamma van voedingsproducten.

Of het nu gaat om tortillawraps, tortillachips en snacks in allerhande vormen en smaken, dinner kits, kruidenmixes of salsa’s: onze producten gaan de hele wereld rond!

Onze hoofdkenmerken zijn het behouden van maximale flexibiliteit voor onze klanten en het accuraat beheren van operationele complexiteit.

Onze missie bestaat erin mensen fantastische smaken te laten ontdekken.

Onze missie bestaat erin mensen fantastische smaken te laten ontdekken.

Dit beslaat het volledige gamma van onze activiteiten. Het is ons kompas in al onze dagelijkse activiteiten en langetermijnoperaties. Het weerspiegelt ook de inspiratie, de passie en het engagement die ons bedrijf voortdrijven.

Bij Poco Loco bieden we klanten een ruim gamma van tortillawraps, maïssnacks en andere verwante producten die zo kostenefficiënt mogelijk en met de nieuwste technologie geproduceerd worden volgens de hoogste voedselveiligheids- en kwaliteitseisen.

Arnauld Demoulin, Managing Director

Onze bedrijfsfilosofie bestaat erin een maximale flexibiliteit, een minimale complexiteit en een grotere snelheid te bereiken

iconmonstr-coin-10 Created with Sketch.

We streven naar leiderschap
op het vlak van kosten

om zo een lagekostenproductieplatform voor private label en co-packing te worden.
Shape Created with Sketch.

Onze
klanten

komen op de eerste plaats dankzij dienstverlening van hoog niveau, efficiëntie en snelheid in alle processen.
Shape Created with Sketch.

We streven naar partnerschappen

met klanten en leveranciers op lange termijn.
Shape Created with Sketch.

We beschouwen kwaliteit,
smaak en hoge productinnovatie

als de basis van al wat we doen, en verliezen daarbij nooit de consument uit het oog.
Shape Created with Sketch.

We streven ernaar een
uitstekende werkgever te zijn

Het welzijn en de veiligheid van onze medewerkers is belangrijk voor ons.
Shape Created with Sketch.

We koesteren onze
ethische principes

in lijn met het Global Compact van de Verenigde Naties. Door in dezelfde richting te bewegen, willen we echte veranderingen en verbeteringen voor mensen overal ter wereld tot stand brengen.

Duurzaamheid

Nu de wereld verandert, moeten we de toekomst van voeding herbekijken. De voedingsindustrie kan een cruciale rol spelen in de wereldwijde klimaat- en gezondheidsoplossingen, en we hebben bij Paulig een ambitieus doel voor ogen, we willen de duurzame koploper in onze branche te zijn. Wij promoten de duurzame toekomst van voedsel en inspireren consumenten om duurzame keuzes te maken zonder afbreuk te doen aan smaak en gebruiksgemak.

Onze ambitie is om ervoor te zorgen dat tegen 2030 dat 70% van onze producten en diensten een meerwaarde betekenen voor de gezondheid en het welzijn van mens en planeet. Lees meer over onze duurzaamheidsaanpak 2030 op de website van Paulig.

Onze ethische principes

  1. We vermijden belangenconflicten
  2. We overtreffen de verwachtingen van de consument
  3. We koesteren een verantwoorde werkwijze
  4. We dragen zorg voor het milieu
  5. We hebben respect voor mensen
  6. We bouwen aan vertrouwen