Jaarverslag en duurzaamheidsverslag Paulig Group

20.04.2018

Roeselare, 20 april 2018 – Het jaarverslag en duurzaamheidsverslag van Paulig Group werden vandaag gepubliceerd.

2017 was een interessant jaar voor Paulig Group. Het 142-jarige familiebedrijf heeft zijn blik gericht op de toekomst en wil een actieve speler zijn in de ontwikkeling van de toekomst van de voedingsindustrie. De netto-omzet steeg tot EUR 928,9 miljoen (916,9). Naast Poco Loco, behoren ook Paulig, Santa Maria, Risenta en Gold&Green tot het merkenportfolio van de Paulig Group.

Als bedrijf hechten we veel belang aan het bevorderen van duurzaamheid doorheen alle activiteiten in onze waardeketen. Het duurzaamheidsverslag van Paulig Group beschrijft ons duurzaamheidswerk rond drie kerngebieden: sociale verantwoordelijkheid, milieu en gezondheid & welzijn van de consument. Het rapport geeft een overzicht van de belangrijkste stappen die hierrond in 2017 zijn genomen.

Lees het Paulig Group Annual Report 2017 en Sustainability Report 2017 op www.pauliggroup.com.